fbpx
employer_branding

De manier waarop je je rol als werkgever invult bepaalt wie er bij je werkt. Want zo goed als jouw merk en bedrijf een reputatie hebben, heb je dat als werkgever ook. ‘Be good and tell about it’ adviseren we. Maar beter nog: jouw medewerkers vertellen het. Omdat ze werkgelukkig zijn. Met aandacht voor mens, cultuur en werkgeverschap kom je ver. De achterdeur gaat dicht, de voordeur verder open. Kennis blijft, budgetten voor werving kunnen aan andere zaken worden besteed.

Blogs

tekst_kennis_350
oermens_2.0

Oermens 2.0

Mikkel Hofstee

Omschrijving

Oermens 2.0 laat zien dat we niet zijn gemaakt voor de moderne manier van leven. Onze prachtige oeroude genen worstelen met alledaagse verleidingen en daar worden we doodongelukkig van. Stress, van oudsher onze reactie op gevaar, is nu een van de grootste killers op aarde omdat we altijd ‘aan’ staan. Maar er is hoop als we de holbewoner in onszelf herontdekken en een prominentere plek in ons leven geven.
Oermens 2.0 is een pleidooi om dichter bij onze natuur te komen en de vooruitgang voor ons te laten werken.

ISBN
  • Nederlands
  • Paperback
  • 9789492495341
  • Druk: 1
  • maart 2018
  • 261 pagina’s

Werkgeluk in de praktijk

Gunvor’s ‘Employer–Branding’ campagne